torsdag 25 oktober 2012

2012-10-25

Vaknade vid 9 i morse och hade en ganska lugn och skön morgon, tog mig tid för att fixa i ordning mig. Otroligt skönt sätt att starta dagen på! :)

Det var otroligt fint väder idag på förmiddagen så jag passade på att ta en promenad ner på stan för att möta en kompis på lunch, men oj så kallt det var tänk att man aldrig lär sig! Har inte heller vant mig att jag inte kan gå i lika rask takt som vanligt nu när man faktiskt är höggravid! Så det tog nästa dubbelt så långt tid att ta sig ner på stan nu än annars, och så fort jag försökte gå snabbare så högg det i magen så då var det bara att dra ner på tempot igen.

Efter en mycket trevlig lunch med en gammal kompis som jag tyvärr inte träffar så ofta, så mötte jag upp en annan kompis och hennes son på biblioteket. Hann inte vara där så länge då min sambo skulle hämta upp mig strax därpå.

Vi åkte till en liten lantlig inredningsbutik en bit utanför stan, så mysig! :) Där införskaffade vi oss glasburkar till köket som jag ska förvara socker mjöl och kakao i, köpte även en som jag ska ha kakor i och en till smågodis, mest tänkt till jul. Och en liten sockerskål. Det blev hur mysigt som helst, synd bara att jag inte har någon bänkyta så de får stå i ett skåp.

Sen åkte vi och handlade och sen åkte vi hem och åt god middag. Sen satte vi oss och kollade på spa anläggningar, vi vill så gärna åka bort och bara vara vi två nu innan lillan kommer! Men vi får se vad det blir. Nu har gubben åkt till jobbet och jag sitter och myser i soffan och ska snart gå och lägga mig!


Sorry, dålig bild men min mobilkamera är dålig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar