lördag 27 oktober 2012

2012-10-27

Lön igår! :) Började dagen med att åka till en galleria och handlade saker för allt för mycket pengar, får alltid lite ångest efteråt.. Men men. Handlade lite bebiskläder, tröja till mig, en bok som jag ska skriva in mina egna recept i, hårprodukter och lite annat smått och gott.
Inte van vid att man börjar svettas så lätt och blir anfådd för minsta lilla, för det är verkligen så. Jag kunde gå från en affär till en annan och blev jätte anfådd, helt sjukt. =P

Sen kom jag hem och bara tog det lugnt, plockade hemma och bakade kakor. Senare var det dags att fixa sig för killen skulle bjuda ut mig på middag och bio, så jag gjorde mig så fin jag kan bli med en jättemage!
Middagen var helt underbar, mysig och romantisk och jättegod! Åt pastastubbar fyllda med skina och zucchini, med tomat- och bechamelsås, mums! Sen kollade vi på hamilton, den var faktiskt bättre än jag trodde den skulle va, så det var en otroligt lyckad kväll.

Idag har jag varit med en kompis och hennes son hela dagen. Lillkillen var sjuk så vi började dagen med att köra in de till akuten men blev snabbt hemskickade där ifrån, då han antagligen bara var magsjuk så det fanns inte så mycket de kunde göra. Så vi åkte och köpte väskersättning och åkte hem igen. Det hela slutade med att jag fick en spya i knät och byta riktigt härliga bajsblöjor!

Detta inlägget är lite gammalt men jag glömde lägga ut detta! Så det kommer nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar