lördag 3 november 2012

2012-11-03

Har inte skrivit på ett par dagar nu, efter jag var hemma hon min kompis med sin sjuke son så blev jag otroligt magsjuk. Så jag blev sjuk i söndags och var dålig till på tisdagen och har sedan dess haft mycket svårt att återhämta mig. Sambon blev också sjuk men han var sjuk knappt en dag och sedan bara lite hängig, tar tydligen längre tid att återhämta sig när man är gravid.

Men nu är jag bättre och börjar bli piggare igen, men jag blir ändå tröttare snabbare än innan. Börjar få riktigt svårt att sova på natten nu också, om inte lillan väcker mig så vaknar jag ofta av halsbränna och har otroligt svårt att somna om.

Idag fyller min pappa år, så vi var där idag och firade honom! Alltid lika kul att vara där och hälsa på småsyskona men dock så utmattande. Senare åkte vi till en kompis som fyller år i veckan, där blev vi bjudna på god middag med några nära vänner. De va trevligt men inte lika kul när alla dricker och man är själv om att inte dricka. Det blev en tidig kväll för mig då de tydligen skulle ner på stan skittidigt och jag valde att inte följa med då jag tycker det är ganska meningslöst plus att jag var trött (som vanligt).

Det börjar bli så otroligt svårt att känna sig fin, jag känner mig mest bara fet som en valross och det känns ibland som att min rumpa sticker ut lika mycket som mage.. Börjar få otroligt mycket bristningar också så min mage ser ut som ett lapptäcke. Så ja ibland så är det otroligt svårt att känna sig sexig när man kollar sig i spegeln och ser så otroligt osexig ut. Men men jag ska inte klaga, även om det är svårt ibland.

Var hos barnmorskan i veckan också och hon sa att min lilla flicka antagligen hade fixerat sig nu, och det känns också det trycker så att säga. Men annars var allt bra med henne! :) Idag så påbörjar hon sin 34 vecka! Så bara ca. 6 veckor kvar, känns så konstigt och overklig men dock så spännande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar