söndag 18 november 2012

2012-11-18

Blev överraskad med en baby shower igår!
Jag hade det lite på känn innan då min sambo hade avslöjat att han tänkte planera en till den 17/11, men sen har jag inte hört något mer. Har varit lite misstänksam i veckan för min sambo har varit väldigt hemlig av sig men jag fyller år på tisdag så han intalade mig bara att han höll på att planera min födelsedagspresent.
Så det började med att min kompis sa att vi skulle åka och kolla på en lägenhet som hon kanske skulle hyra i andra hand, och jag tänkte att nu drar hon mig till någons lägenhet. Men så säger hon att vi ska åka till en adress som ligger lite utanför stan och jag känner ingen där, så då gav jag helt upp hoppet och ställde in min på att det inte skulle bli något. Vi letar oss fram efter adressen där hon sa att vi skulle möta hyresvärden och sedan skulle hon visa oss till lägenheten. Men när vi börjar gå det börjar jag undra vad det är för ställe, för det är ett kontorshus vid en skogsglänta och det är helt svart dit vi ska, och det ända jag tänker på är att vi ska bli mördade.. Men sen så ska vi helt plötsligt gå in i huset och jag säger om och om igen att detta är inte bra. Men sen kommer vi in och där står alla, min närmsta familj och vänner, helt underbart! Kunde inte smälta det på hela kvällen!

Fick helt otroliga presenter och en som utmärkte sig extra, en blöjtårta!

Helt underbar och när jag fick reda på att min sambos mamma och syster hade gjort den själva så blev det ju bara bättre, gud så duktiga de har varit! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar