torsdag 15 november 2012

2012-11-15

Jag känner mig mer och mer som en flodhäst, då har jag ändå inte gått upp mer än ca. 12 kg. Var och hälsade på mitt jobb igår, det blev blandade reaktioner av barnen. Vissa kollade bara på mig som jag alltid har varit där, och vissa blev blyga och andra skulle vara nära en hela tiden, de var blandade känslor man saknar ju jobbet lite men samtidigt fick jag det verkligen svart på vitt att jag inte orkar jobba just nu, jag var slut efteråt. Det var jättekul att träffa alla kollegor, de är så snälla och omtänksamma! :) Men det jag ville komma till i början var att när jag kom till mitt jobb så hade de fått upp gruppfotot som togs veckan innan jag slutade, och oj säger jag bara. Jag satt bredvid en flicka som inte var så glad och för att hon inte skulle gråta satt jag och skrattade mig igenom hela fotograferingen så hon skulle bli distraherad (vilket funkade) men på fotot de valde så sitter jag med huvudet böjt åt sidan i en rörelse och ler jättestort så jag har värdens dubbelhaka och det blir ju inte bättre av att det var mitt i en rörelse och att bilden är kopierad och i jättedålig kvalitet... Såg ut som jag vägde 150 kg usch säger jag bara, tur att jag inte ska dit på ett tag så jag slipper se den!

Sen åkte jag hem till en kompis och hennes son, blev kvar där ett par timmar men jag var otroligt trött, tänka att man inte orkar med mer än en sak om dagen nu för tiden.

Idag ska jag träffa en arbetskompis och hennes lilla dotter på tre månader, ska bli så mysigt att få se en liten bebis och att få träffa henne som är mitt inne i sitt liv som förstagångs mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar