måndag 12 november 2012

2012-11-12

Har varit otroligt trött den senaste veckan, har nästan bara legat hemma hela vecka och slappat och försökt få krafter. Mitt huvud vill göra saker och blir otroligt uttråkad av att bara ligga hemma, men min kropp vill annat. Börjar bli så otroligt tungt och jag känner mig så otymplig, lillan ska växa mycket nu innan hon tittar ut, så det måste ju vara därför jag är så otroligt trött.
Så förra veckan var otroligt lugn och i helgen var jag med min sambo, pappa och lillebror på en militärmässa i lördags, jag och brorsan (6 år) drog runt där själva mest. Vi var väl inte lika intresserade, så det blev en hel den fika för våran del. =P

Farsdag igår, väckte sambon med frukost på sängen, det var uppskattat! =) Sedan hade vi en lugn förmiddag, innan vi åkte till min pappa för att lämna av en blomma och hämta min mobil som jag glömde där i lördags. Men eftersom vi inte hörde av oss innan så hade vi oturen nog att han inte var hemma, men min styvmamma och farmor var där så vi umgicks lite med dem innan vi åkte hem. Väl hemma så tog vi tag i tvätten och slappade mest resten av dagen! 

Idag ska jag och karln till mvc, ska bli kul att se om hon fortfarande tror att hon ligger med huvudet ner, det känns som det för det trycker på som bara tusan men man vet ju aldrig, så som hon bökar där inne. Tror jag har fått mina första små förvärkar nu också. De är inte alls starka utan känns som jättesvag mensvärk i ryggen men jag har hört att det kan kännas så i början. Det börjar bli så spännande! =) 

Vecka 34+1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar