måndag 5 november 2012

2012-11-05

Ska köra upp idag för andra gången, är så otroligt nervös.. Har ju redan misslyckats en gång och jag blev så otroligt besviken den gången... Den här gången har jag valt att inte berätta för någon innan vilken dag det är jag ska köra upp, tänkte att jag inte skulle känna lika mycket press då men jag känner mig ju ändå så orolig..

Man vill ju bara klara det men när jag väl sitter i bilen och ska köra, är det som om alla mina kunskaper försvinner och jag kan inte tänka klart.. Men man vet ju aldrig hur det ska gå, kan ju bara hoppas på att man klarar det men knappt det vill jag göra. Hormonerna nu under graviditeten gör ju att jag aldrig har någon som helst aning hur jag ska reagera i någon situation, förra gången bröt jag ihop totalt och det var jag inte alls beredd på. Jag hoppas jag inte reagerar så denna gång och jag hoppas verkligen inte att jag får köra upp med samma lärare som innan, det vore rena mardrömmen.. Nej usch..

Önska mig Lycka Till, jag lär behöva det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar