söndag 9 december 2012

2012-12-09

Igår fick jag min min födelsedagspresent lite i efterskott, ett besök på Nova Park Spa! Det var helt underbart, massage, bad, bastu och 4-rätters middag! De hade en underbar Water Lounge, men en pool, en bubbelpool och en mosaikbastu. Jag fick en fot och benmassage och karln fick en ryggmassage och tillsammans gick vi på fiskspa! Det var helt ljuvligt, har inte känt mig så avslappnad på länge! Kvällen avslutades med en 4-rätters middag!


 Men nu är det avklarat så nu tycker jag våran lilla plutt får komma! Hon är idag 38+1 veckor alltså början av vecka 39! Var hos barnmorskan i fredags allt verkade bra, hade lite högt blodtryck till att börja med men efter lite vila var det normalt igen! Nu orkar jag verkligen inte vänta längre, har börjat få lite mer och starkare förvärkar så kroppen håller ju på och förbereder sig iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar